When angels fall

En till heldag på klubben idag, agility med massvis duktiga hundar! Det är oerhört givande att se dem våga springa genom tunnlar och hoppa genom däck när de inte vågat det från början. Tog ut mina hundar och gick en liten promenad för att värma upp och började sedan med herrn. Stort misstag att inte motionera mer innan haha, han var helt crazy. Nog att de fick stimulans igår men annars har mitt engagemang varit under all kritik nu när jag varit sjuk, så han var minst sagt överallt. Igår gick det ju så himla bra och han tog alla hinder utan att tveka men idag var det jobbigt igen och man var tvungen att stanna och skälla efter två hinder. Ingen idé att bli arg på honom så bytte hund och tog Vanja istället som gick totalt klockrent och med ett helt fantastiskt engagemang. Jag blir så glad över att min rädda hund kan tycka det är så löjligt kul med något! Ena hörnet av hallen var visserligen lite läskigt så fick övertala henne till att ta det hopphindret men klagar inte, för ett halvår sedan gick hon inte i närheten av hallen. Nu är det inga större problem att vara där och hon hälsar självmant på nya människor på klubben.
 
Hann dessutom med en lugn promenad (med övertaggade hundar så var ju inte så lugn haha) i den fina skogen. Sedan möte och hem och göra tråkiga saker. Nu sitter jag och väntar på att gå och lägga mig typ, upp vid 04 för jobb! Känns ändå bra, rätt nöjd efter en bra helg där jag fått ladda med massa positiv energi. Inte mycket ångest ikväll, fler sånna kvällar tack!
 
 
When daylight ends and all is lost I'll carry you and we will live forever
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback