Dagen

Ledig dag! Sitta i soffan och slappa, frukost runt lunch.. ah man kan ju drömma. 

Klockan ringer 08 för då ska jag upp och fixa iordning mig för att sticka ut till klubben. Ska gå en långrunda och sedan träna lite i tältet. Har så himla svårt att bestämma mig för vad jag ska träna bara, har så mycket jag vill!  Nosework är ju givet, träna på behållare. Tror jag ska träna lite följsamhet för vi behöver få till ett bättre fotgående på båda två. Sen ska jag antingen sätta upp en rallybana eller agility, lutar åt agility. Känns som lite kul att ha massa hopphinder och träna på styrning men får se vad jag känner för och hur trötta hundarna känns! Ska ju ändå gå långis innan. 

Ska direkt ut till stallet efteråt är tanken och rida ett pass på banan, hoppas på lika bra resultat som förra gången haha. Problemet är bara att det är så hårt så vet inte hur mycket jag vågar pressa.. men rider väl bara 20-30 minuter med 5-10 min trav. Kanske skulle snöa med, får hoppas det.

Sedan hem och fixa för ska till stan och äta middag och kolla på bio! Fullspäckad dag alltså, tror det blir awesome. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback