Dagen

Det är så bra för mig att skriva sånthär för då får jag struktur och det tror jag är bra för mig och miss stress. Idag ska jag hursom jobba (som vanligt) och sedan gå en långis på ett ställe som jag spanat ut. Tänkte efter det åka förbi stallet i och bara borsta hästen. Eftersom de är AWESOME där så fixade de så hon blev vaccinerad igår, därav vill jag inte rida idag. Inte för att jag rider så hon svettas ihjäl men ändå. 
Sedan hem, käka middag och ta det lugnt en kväll. Haha det är annorlunda. 

Onsdag Jobba sedan åka till Norrköping och efter det lämna vanja hos föräldrarna. 
Torsdag jobba till 13.30, sedan direkt ut och mjölka kor. 
Fredag jobba, fri lek em
Lördag temadag på klubben
Söndag Roadtrip till Arboga

Var meningen jag skulle hinna träna denna veckan med men vet inte vart jag tänkt mig klämma in det haha så det får nog bli nästa vecka. Så sjukt ovärt att skaffa gymkortet i januari men till mitt försvar hade jag inte planerat att bli sjuk. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback