promme

Krupit ner i sängen och är dags att säga godnatt.  Hade tänkt lägga mig mycket tidigare men så blev det inte. Pappa kom förbi med massa saker vi sorterat ut så det blev kärvt med tid för allt jag skulle göra. Hann dock ändå med en promenad på strax över en timme. Vanja var glad emellanåt och mindre glad emellanåt, inte lätt när det kommer ett monster med gåstavar i skogen haha. Jag tror dock att hon är som så att hon måste gå ett par gånger på ett ställe för att känna att det är safe så ja, testar några gånger till. 

Skulle ju ta det lugnt sen men lagade mat och duschade och tränade lite nosework. Ska träna in själva doften så har en tops med doft på i en tesil. Nikko tror han ska ta hela tesilen i munnen medan Vanja är smartare och fattar hon ska lukta på den. Tyvärr lär jag ju få byta hund till kursen eftersom Vanja inte ska va hos mig i perioder. Men det är bra, då kan Jag få hjälp med Nikko :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback