Vandring

Jag har ju bestämt mig för att fjällvandra men tänkte även att vi skulle hinna med lite andra spännande vandringar! Bland annat ska vi gå torpön runt, 3 mil ungefär. Lär väl ta precis hela dagen för mig haha men fördelen är att man kommer tillbaka till samma ställe. Kanske kan man då passa på att käka där innan man drar hemåt igen? 
Vill ju såklart ha hundarna med mig så krävs ju lite planering, och det får ju inte vara för varmt. Men vet att det är väldigt fint där så vore roligt. 

Finns dessutom en led i Mjölby som jag funderar på, och en i Valdemarsvik. Problemet där är att man inte kommer tillbaka utan att man måste bli hämtad eller åka buss. 

Skönt att ha lite mål haha! Ska bara försöka se till att de införlivas. Dessutom behöver jag ju komma igång och träna så jag får upp flåset riktigt ordentligt! Svårt när man är tjockis men det ska nog gå. Jag funderar dessutom på att gå helt själv så jag bara har mig själv att rå om så att säga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback