glada

Det har varit mycket nu, i lördags jobb och mjölka. Söndagen gick åt till att städa hos mamma och pappa då vi skulle rensa bland alla gamla saker. Igår blev det jobb igen hela dagen, är dessutom råttvakt denna vecka så blev en sväng dit också. Cyklade med Nikko, han är nog ganska mör idag haha. 

P hade dessutom varit ute en och en halv timma igår! Extremt länge för att vara honom. Vanja hade tydligen vart helt okej med livet dessutom, hon verkar få en liten boost av att vara på landet. Mina snälla föräldrar ställer dessutom upp på att ha henne en vecka då och då, blev typ varannan vecka. Visst kommer jag sakna henne brutalt! Men å andra sidan slipper jag oron och stressen. Kommer dock byta hund till noseworken eftersom jag inte kommer att hinna träna Vanja jättemycket emellan. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback