Dagen

Idag är nog den stressigaste dagen på hela veckan. Har verkligen sovit jättedåligt för att jag stressar så mycket inför denna dag haha. 

På tapeten är i alla fall jobb till 13.30, hem och hämta hundar och beställa pizza för att åka fort fort och hämta pizzan och sedan rejsa till mamma och pappa där vi ska äta, lämna hundar och sedan göra mig klar för mjölkning för att vara där till 15. Huuu kommer bli stressigt haha men jag ska göra mitt bästa. Ska hämta Nikko som får vara hos mamma och pappa och sen ska jag åka till mjölby för att duscha och sova. Upp 04.20 imorgon bitti så vill komma i säng så fort det bara går. Sover ändå rätt mycket för att jobba morgon men jag sover så äckligt dåligt så är ändå snortrött. 

På fredag händer inte mycket dock. Ska till stallet men blir nog att jag rider ut. Har bara Nikko i helgen så tar med honom i snöre så får han en lite längre sväng, det blir bra. 

Men idag, stress.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback