Dagen

Igår var så jobbig så jag vet seriöst inte vart jag ska börja. Tror inte ens jag orkar beskrivs problemet nu men det handlar i alla fall om Vanja, får försöka skriva sen. 

Eftersom gårdagen var så jobbig så stryker vi ett streck över den och går vidare med idag. Har knappt sovit alls så är skitslut, lite sömn senaste dagarna överhuvud och det börjar märkas nu. Jobbar till 9.30 idag och efter det blir det några timmars välbehövlig sömn. 13 ska Jag till Umo (ja, jag är så ung faktiskt) och förhoppningsvis få piller! Bävar inför nästa mens för den var så smärtsam haha så lika att ta piller. 

Efter det tänkte jag ta med mina huliganer på tur. Jag har suttit och kollat på kartan och hittat en lång ödslig väg mitt i skogen, dit ska vi! Senare ikväll är det kurs i nosework, tror jag tar med Vanja, som vanligt. Nikko piper ju så förbaskat. Egentligen borde jag väl ta med honom och träna just på det men nah, tror Vanja behöver träningen. Men vet inte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback