Sjukstuga deluxe

Jag hann jobba ungefär 2 timmar i tisdags innan jag började kräkas något grymt så jag fick gå hem och konstatera att min kära sambo smittat mig med magsjuka. Helt sjukt hur kasst immunförsvar jag har, borde inte ens få kalla sig immunförsvar så som det beter sig. I alla fall så har jag legat hemma sedan dess, jag var ju inte precis frisk heller för hade problem med att prata och, andas. Hostan sitter fortfarande i men jag har fått tillbaka mestadelen av rösten, märkte dock idag att jag ännu inte kan anstränga mig för flåsar helt sjukt mycket för igenting.
 
Tills imorgon var tanken att jag skulle sitta på hästen igen men jag känner mig inte riktigt redo för den uppgiften så vet inte vad jag ska hitta på. Kanske kör en sväng istället, fast hade tänkt rida på banan och hon får ju ändå inte anstränga sig så mycket så ja... Vi ser vad vi hittar på helt enkelt! Till helgen blir det massa hundsaker som ska fixas, känns som jag kommer bo på klubben haha!
 
Bild från i somras <3 Hoppas vi hittar tillbaka till formen :D Har gett mig den på att lära mig rida på en hand nu i alla fall, vet ju att hästen fixar det, är bara matte som behöver jobba påt.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback