Sjukt trött

Tredje dagen tidig morgon idag och jag är helt slutkörd. Finns inte ens ord. Igår däckade jag direkt när jag kom hem och försökte gå upp vid två,  gick inte.  Vaknade vid fyra istället. Hade väl varit nice om jag inte planerat att gå långprommis i skogen. Mörkrädd som jag är så går jag inte dit när det är mörkt haha, så fick ta lilla rundan i "stan". 

Tänkte först att shit va bra det går! Man får liksom gå ner på vår gata och sen ett kvarter i villaområde innan man kommer till en stig som går till en grusväg. Vanja var helt okej, svansen mellan benen men får inte titta för mycket på det utan mer på kroppshållningen som var helt okej. Låg på lite i kopplet vilket är ett bra tecken! Väl på grusvägen gick det jättebra men när vi skulle in i "stan" igen fick vi ett major bakslag. Hon kastade sig ner i diket och ville inte gå och började backa som hon höll på förut. Säkert för att jag spände mig när vi närmade oss..

Nå vi tog oss hem i alla fall. Sjukt stolt över Nikko var jag för vi träffade rätt många hundar och cyklar och han gjorde inte ett enda utfall! 

Idag slutar jag 10.30, tyckte jag hade sovit sjukt mycket mer än vanligt men har bara sovit 5 timmar, haha en mer än vanligt dock. Vill åka en sväng till stan idag så vet inte hur jag ska lägga upp det.. P ska med in till stan så förmodligen blir det en hundpromenad när jag kommer hem så det är avklarat. Sedan åker vi väl in till stan när han kommer hem. Har massa uppgifter till kursen i helgen som jag måste fixa så får läsa böcker ikväll. Jour imorgon, hoppas ingen ringer hihi.  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback