Perfa

Bror och sambo fixar hundmotionen idag så jag åkte och storhandlade istället. Skönt att ha allting hemma liksom. Det drog ut på tiden för jag kom inte upp imorse igen, jag trodde att jag hittat en bra balans med medicinen och om jag bara ser till att ta den vid 18 så kan jag faktiskt gå upp men nej. Det är en sån äcklig trötthet med, en fejkad typ. Kan inte beskriva det på annat sätt än att jag blir helt pangtrött och typ bara sover.  Går liksom inte att hålla sig vaken. 

Imorgon ska jag va hjälpinstruktör på en rallykurs,  har missat alla tillfällen utom ett  (dumma oregelbundna jobb) men får nöjet att se hur mycket de utvecklats i alla fall!  
Sedan ska jag in till stan och köpa ett nytt fitbit. Asså världens bästa sambo köpte ett till mig i förtidig julklapp. Jag ville så gärna ha en lila men fanns bara i small, så tog en blå. Nu hitta han en på webhallen i lila så ah, lite krångel hit och dit så fick Jag den istället! Tihi! 

Ska lura med mig frida till stan och sen ska vi ut på hundpromenad. Borde tvinga mig själv i alla fall hinna dammsuga för Vanja kliar nå fruktansvärt och tror det har mycket att göra med att vi inte hållt efter städningen. 

Ah men intressant va! Tjarråh.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback