Lördag

Gårdagen bestod mest av att handla och städa, och färga hår då. 
Idag var tanken att dra direkt efter jobbet till stallet för att gå promenad men då jag knappt fick någon sömn inatt får jag skjuta upp det en dag. Är skönt att ha henne helinackorderad så jag kan göra det. Igår när jag byggde ihop en hylla fick min hand lite spasmer, kändes som nerven liksom kryllade ihop sig och krampade. Så ja, svårt att sova på kvällen också så ska sova sen gå en tur med hundarna i skogen och laga mat. Sånadär tråkiga grejor som man behöver göra ibland. 

Har knappt tränat hundarna alls på sistone då motivationen helt flytt sin kos, tyvärr. Måste ta tag i det igen, det är ju roligt egentligen.  
 Bara 1.5 månad tills jag får börja rida igen, längtar faktiskt. Men vi har en lång väg framför oss... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback