HelgeN

Hade en sån hemsk jobbdag i lördags så däckade totalt när jag kom hem, vid 23 så det var okej. Söndagen spenderades på rallykurs, i linköping och sedan långpromenad och film med bästa Frida. Skön söndag helt enkelt. 

Igår hade jag ingenting planerat, handlade lite, hälsade på hästen och fixade med håret. Var även med bror ett varv och hämtade en diskmaskin. Det gick bra även om min hand protesterar lite idag. Det gör inte så farligt ont det är bara... obehagligt. Det är som att nervstumparna skickar ut signaler hela tiden så det liksom kittlas på ett ont sätt inuti handen. Märks framförallt när jag stänger den. Annars funkar faktiskt medicinen jättebra så är nöjd. 

Planen för dagen är att jobba, sova en stund för blev inte många timmar inatt och sedan åka och hämta Ninni som äntligen ska kastreras idag. Hon har ju löpt varje gång innan. Helt hopplös. Så nu fick vi p-piller för att bryta löpet så hon kan kastreras. Zora ska med på morgonen för vaccin och kolla öronskabb och Nikko ska med sen vid 15 för att kolla ifall man behöver göra något åt hans tänder. 

Det blir nog en väldigt lugn dag annars, lär hinna bli mörkt innan jag hinner på promenad och jag måste gå och lägga mig innan alla åkt hem från jobbet (vanja gillar ju inte bilar, är okej att gå när det inte är nå folk ute). P jobbar dessutom sent så ja, får bli en lugn kväll helt enkelt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback