BrokeN

Pratade ju för ett tag sedan om att jag fått nog av mitt hår och hålla på och gladda med färg och skit. Så jag tänkte att nu ska det bli blont så skiter jag i allt vad färg heter. Det behöver vila. Klippte det och då blev det bättre i alla fall. Nå man ska ju absolut inte göra som jag gjorde men jag blekte en gång för att få bort det värsta och det blev väldigt ljust och rätt okej så tog en gång till.. aaah då började det gå av. Shit tänkte jag och velade hur jag skulle göra. Köpte en mildare blekning av annan sort för hade en svart fläck mitt på skallen och tog i bara den och bara några min i övrigt hår. Blev helt okej, lite ledsen var ju håret men inte värre än innan. Men väldigt orange så letade som en galning efter toning. Hittade ingen så tog en färg, bara för att jämna till det. 

Nå det blev ju hyfsat färg tycker jag allt men det syns ju att det inte mår bra. Det ser gulorange ut också. Tänkte köra med sånt silverschampo för att försöka tona ner det gula. Vågar inte göra något annat nu haha. Ska bara tillföra så mycket fukt jag kan till mitt svintohår. Usch. Där det varit blått gick det inte bort heller, sitter ju som berget. Så P fick klippa lite igår. Slitet och kort, fruktansvärt bra kombo. Haha nej nu ger jag upp alltså, ska beställa inpackning men sen får det som sagt vara bra. Räcker nu liksom. Så skönt.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback