whoa

Mjölkningen gick bra, sedan dess har mitt liv bestått av ett vårdcentralbesök där man konstaterade att det inte var halsfluss, vad man kunde se då. Idag spenderades dagen med att åka till dollarstore och köpa strumpor. Annars har jag i princip gått och lagt mig när jag varit trött och stigit upp när jag vaknat. Semester. Förutom den lilla detaljen att jag bara legat i soffan, glott walking dead och ätit glass. Försökt bli frisk så fort som möjligt. Dendär pluppen i gommen har svullnat och det är mest den som är jobbig faktiskt, svårt att svälja och obehagligt att andas. Jobbigast på morgonen då den är svullen efter nattens snarkningar. Vilka problem. 

Går lite bättre nu och ingen feber så satsar på resa imorgon! Kommer tillbaka nästa torsdag. Har inte packat än heller så imorgon ska det packas, hundarna ska levereras till vakt och håret ska färgas. Tänkte också hinna förbi och säga hejdå till ängla. När jag kommer hem igen ska det börja ridas, yay!

Kasst att vara sjuk på semestern men ska man va det nån gång så är det väl bäst då. Nå nu ska jag sova. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback