Red hair, don't care

Beställde lite saker ifrån Lyko, hårinpackning är ett måste för att den röda färgen ska hålla. Jag kör dessutom på extremtoning nu som tvättas ur en hel del med varje tvätt, sådär kul. Så då är det ju extra bra att kunna slänga i lite färg. Har fastnat för Maria Nila, dels för att den verkar vara baserad lite mer på rosa än orange. De flesta färger som säljs i typ mataffärer bleknar åt det orange hållet, awful. Nu tvättas väl denna ur lite fortare ändå men ja. Det som är roligt är att man kan blanda, jag köpte en som heter Vampire red som verkade vara lite åt orangehållet. Hade kvar rosa från i somras så blandade i litegranna och nu liksom skiftar det år det rosa hållet, fint! Maria Nila inpackningen är också trevlig för den luktar så gott, brukar beställa pumpflaskan men nu fanns det nån tub det var rea på också så köpte den!
 
Köpte ett par schampon, ett revlon som är 2 i 1 balsam och schampo och ett annat märke. Har bara testat det andra märket som jag inte minns vad det var. Är som ett schampo med röda pigment, funka rätt bra för trots att håret blödde så märkte jag ingen större skillnad. Brukar lägga lite av färginpackningen i balsamet varje gång så håret får en liten extra boost. Det märks himla skillnad! Håret blev så förstört efter blekningen men nu börjar det repa sig. Det bästa med toningen är ju att även om man måste använda den rätt ofta så sliter den ingenting på håret, väldigt skönt kan jag säga om det är som jag att man har lite slitet hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback