Mosa tår

För några månader sedan så gick jag i foppisar i stallet. Skulle ta in hästen från hagen och hon trampar på mig och vrider till så det gör helt fruktansvärt ont. Inte lyfte hon hoven heller, stod kvar där helt störd ovanpå foppisad. 
 
Det viktigaste  (foppan ) höll men foten blev det värre med. Tror det gick av men de gör man ändå inget åt så skitsamma. Nu gör den ont från och till, när jag gått mycket med hundarna eller när jag ska ha ner foten i skor så gör det hemskt ont.  
 
Horze hade 30% på valfri horze-produkt så jag klickade faktiskt hem ett par jodpurshkängor med stålhätta. De var lite stora men går ju att ha extra strumpa i tänker jag. Sulor finns det ju också som gör skon liiite mindre så kan ju vara värt att kolla på. Skönt att slippa få söndertrampade tår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback