Luleå

16 timmar tåg och jag är framme i Luleå. Det är inte hälften så kallt som Elin fått det att verka och finns ingen snö. Men i Skellefteå var det snö! Mysigt att vakna till. Satt en lång stund och titta ut genom tågfönstret på alla renar... Nästa buss går om ca en timme och så är det väl två och en halv timme typ sen är jag framme! 

Var lite läskigt att va i Stockholm.  Terrorhot så det stod en massa poliser och kollade oss när vi klev av tåget i Stockholm. Jag vågade iväg till donken och när jag skulle upp på plattformen var man tvungen att visa biljett innan man klev upp på plattformen. Helt sjukt att det ska behöva vara så, och så ska man inte vara orolig... Jag måste säga att det visserligen känns bättre att det är massa poliser som kollar osv så på så vis känns det ju tryggare. Men det är ändå helt sjukt att det ens ska behövas! 

I Luleå fanns det då inga poliser haha, bara en plattform också iofs haha. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback