Maj

Regniga dagar hela tiden, jämt. Ingen ork alls. Tänkte jag skulle rida häromdagen eftersom jag alltid blir mer pepp då, men nä. Regnade så ville inte ha sadel så red barbacka. Hade säkert funkat asbra om man haft balans och inte ens så känslig häst som dansar åt sidan så fort ena skinkan hamnar på sned. Nå får se om det är bra väder när jag slutar idag,  i så fall ska jag minsann rida med sadel. Hon går med munkorg nu också, så tant är lagom missnöjd. 

Hundarna är på semester just nu, men i helgen ska Nikko tävla i Göteborg igen. 30e ska han vara med i dubbla klasser med. Anledningen är att jag fick en liten snilleblixt och insåg att han kanske nosar och vänder sig bort för att jag är stressad, så ska mest få vana i min egna kropp. Sedan ska vi så klart börja träna på 8ans frestelse, och att gå lös. Anledningen att jag började med rally var ju för att kunna ha honom i koppel hehe.

I alla fall, sjukt omotiverad Just nu så ska bara överleva veckan. Sedan får jag vara ledig igen, så grymt skönt. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback