Maj

Red ett pass på tränsbettet idag, man ska ju inte skylla på ett bett men jag gör det ändå för gick kass. Men hon brukar ju vänja sig vid stångbettet så fort man använder det och då blir det liksom jobbigt när man ska rida på tränsbettet igen. Nå skitsamma, det blev mycket galopp som vanligt och det gick ganska bra, lossnade i slutet men jag fick driva som tusan, har ont i benen kan jag säga. Sedan blev det bad för tants del, testar prob schampo och deo, se om det håller flugorna borta. Rull i hagen efteråt.
Imorgon (idag) ska jag rida ut och bara galoppera massvis. Träna flåset helt enkelt. 

Spenderade resten av dagen med långpromenad med F och film och pizza. Jättemysigt Var det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback