Maj

Så mycket att göra och så lite tid,  är det konstigt att man är halvt ihjälstressad hehe. Nej, det känns faktiskt lite bättre ny,  när jag fått sova några dagar.  Men imorgon så räknar jag med att gå upp vid 10, ska hinna laga lite mat, träna hundar och dessutom börja röja i högen med kartonger/skit som står i hela vardagsrummet. Sedan är det jobb hela dagen. 
På lördag är det stall, sedan dinnerdejt förhoppningsvis. Söndag stall och ut till mor och far, och städa iordning alla kartonger. På måndag ska vi nämligen hämta en bokhylla så jag kan ställa upp allting och få ordning, FINALLY. 

Nästa vecka ska vi inte ens prata om, lika full den haha. Nej men det blir nog bra, bara helgen jag är orolig för... jobbar fyllependel, ska jobba extra med kossor och tävla med Nikko på dagen på lördag. Hehe.  Stabilt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback