Fredag tydligen

Mjölka lite igår som extraknäck, för tyckte denna vecka var för lugn, ehe hehe. Det gick bra i alla fall,  märks vilken sjukt dålig kondis man har och hur svag man blivit men ja..
Idag sov jag till typ 13, jobbar ju hela natten och låg sjukt mycket efter i sömn så det var väldigt skönt. Har regnat precis hela dagen,  perfekt sovväder! 

Gick i alla fall ut och fixade varsitt spår åt hundarna som var JÄTTEDUKTIGA!  Det var ju ett bra tag sedan vi spårade nu, typ i våras... hehe. Men det gick bra! Vanja blev dock helt sjukt låg, som hon blivit så fort jag försökt träna med henne på sistone. Inte alls Kul.
Mitt tålamod tog dessutom slut när hon vägrade äta i köket när vi väl kom till lägenheten, så tog med henne till köket och lät henne vara där tills hon ätit upp. Min tanke var att hon skulle märka att inget läskigt hände mer än att hon fick mat. Men hon satte sig under bordet och darrade... Körde då med varianten att locka ut med leverpastej och då kom hon faktiskt! men direkt när vi var klara pep hon iväg till sängen igen... 

Kom dock frivilligt när jag försökte träna lite med Nikko, alltid något.

Ska återigen sova bort hela dagen Imorgon för ska köra ytterligare ett nattpass. Ska försöka klämma in lite ridning i regnet också, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback