Fång på gång

Ängla har senaste dagarna blivit stenhård i nacken, såg idag att hon breddat sig massa i nacken med och dessutom fått som bubblor på sidan av mankammen. Inte okej. Det är helt enkelt För mycket gräs där hon går och det funkar inte. Känner mig helt rådvill vad jag ska göra men ska till att börja med försöka hitta en greenguard och så får hon stå inne och käka hö på nätterna.. Är tyvärr enda jag kan komma på just nu.

Förutom det som gett mig råångest har jag idag varit ute på en mysig tur med massa galopp, gått promenad med hundarna och blivit genomblöt. Hu. Vanja kopplade faktiskt på öronen efter en stund, även att hon var helt okontaktbar i början. 

Imorgon är jag bil-lös så ska spendera förmiddagen med att sooovaaa så gott det går med en löpande katt... Sedan blir det mest chillar resten av dagen. Innan jobbet klockan 18 såklart. Haha. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback