Vanjibus

Släppte ut Vanja en stund hemma hos min mor och far, brukar inte våga ha henne lös eftersom hon jagar men å andra sidan så vågar hon aldrig springa ifrån mig. Herregud säger jag bara, det var racer i henne idag. Hon sprang runt som en vettvillig, kastade åt henne en boll som hon lekte med en bra stund, alldeles själv. En otroligt lätt hund att ha att göra med för hon roar sig själv väldigt ofta. Tycker att hon kliar sig lite mindre samt fått lite mer päls på magen, så hennes lammdiet kanske gör skillnad. Fortsätter med den ett tag till och hoppas på förbättring. Nu ska hon bo med mig över helgen som hon inte alls tycker om, hos föräldrarna springer hon till dörren när man säger att vi ska gå ut, här gömmer hon sig i sängen...
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback