Tomt just nu

Det är lite tomt just nu, dels för jag sålt min telefon och nu har en winphone som det inte finns någon app i. Man ser där att mestadelen av mitt bloggande sker från telefonen hehe. Nå, väntar med spänning på min samsung s6! En vanlig blev det, ingen edge. Fin blå färg dock, hoppas den blir bra men det tror jag. Den ska jag minsann ha i flera år för nu är jag trött på att byta mobil hehe. Är lite tråkigt att ha en telefon som man inte kan göra något alls med, men det gör ju att man blir ännu mer glad när man får sin nya sen!

Packar mest annars, har inte ridit på flera dagar och tänkte sätta igång till helgen ingen men så blev jag sjuk, hoppas det går över snabbt för det är inte roligt kan jag lova. Packar som sagt, allting ska ner i kartonger och finns hur mycket skit som helst kvar. Idag har jag haft så ont i halsen så det blivit väldigt lugnt med allting. Sovit lite, legat i sängen och snart ska jag ut med hundarna och laga mat. Vanja fick sig ett bad idag, så hon är rätt hyper.
 
Nej men det är ungefär allt som händer just nu hehe, inte mycket alls. Imorgon ska jag till sjukgymnasten och sedan till Västervik med mor.
 
Finaste tanten. Snart är det dags för tävling så dags att börja träna på allvar nu ju! hehe.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback