Tandläkaren

Vinglade iväg till stallet typ vid 14 igår, trött och dan. Förut tyckte jag det var jätteskönt att sova några timmar när jag kom hem, hade inget alls emot att jobba morgon för jobbade bara, åkte hem och sov och sen fixade allt. Valde tillochmed en grupp med massa morgon i just för jag tyckte det var så bra. Men nu är det typ det värsta jag vet, bara jobbigt. Kan ha att göra med att tidiga mornar nu innebär 03.30 istället för 05 som det var förut. Nå ska bara jobba till 11 idag så jag får vara nöjd.

Men igår i alla fall, mockat och klart när jag kom dit (sånt gillar vi) så fixade bara maten och tog in min extremt leriga häst. Vi red en sväng i skogen, väldigt off road. Lite trav och en liten galopp hann vi med också, oerhört mysigt. Tandläkaren kom till stallet när vi kom tillbaka, egentligen skulle jag inte kollat ängla men kändes lika bra när hon ändå var där. Men hon hade fina tänder, raspade lite på kanterna som var sylvassa annars var det inget att anmärka på, känns skönt. Idag hade jag tänkt rida ett pass på banan men så kom jag på att hon ska vaccineras idag så blir inget med det. Buhu. Vill testa mitt novabett som jag alltid glömmer. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback