Operation

Är lite dött härpå men har inte så mycket att skriva om, jag jobbar ju jämt. Jag ska tillomed jobba över ikväll hehe. Igår opererades Nikko i alla fall, världens bästa veterinär hade jag. Skulle sätta fast en namnlapp i hans halsband men det ville han ju inte! Hon var ju taskig och grävde i hans mun sist! "Ska vi sätta på den här så vi vet att du är du? Måste jag vara jag då? Nejdå vi kan låtsas att du är batman!" Jag sa att han skulle vara stressad och skälla så de tog honom tidigt, han fick gå direkt och få lugnande. Han var klar redan vid 13 så det var skönt! Tyvärr jobbade ju jag då så det var P som var snäll och hämtade honom. Han sa att han är jätteful nu. Han åkte hem till mamma och pappa efteråt för att ha uppsikt så har inte ens sett honom än :( enligt uppgift är han dock pigg och glad nu, äter färskfoder så han är väl lycklig antar jag... På fredag kommer hunden hem igen! Vanja ska iväg till barnvakt, har knappt min egen hund längre. Hoppas att få ändring på det snart! 

Nej men helt fantasiskt bemötande på evidensia i valla, de ringde dessutom idag för att veta hur han mådde. Är det någonstans jag vill arbeta så är det på ett djursjukhus. Så jobbigt att mina betyg sätter käppar i hjulen. Men man ska ju aldrig ge upp! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback