Lördag

Haft en sådan fantastisk dag ändå, bytte till mig ett kvällspass så jag fick dagen ledig. Åkte till stallet "tidigt" (okej klockan var 11...) och red. Alltså, den hästen! Helt fantastisk. Bestämde mig för att jobba rätt mycket i galopp och det gick jättebra, red på novabettet idag som hon verkade tycka väldigt bra om. Kul! Nu har jag inte tid att åka ut på ett bra tag så hon får ta det lugnt en vecka, sen hoppas jag kunna köra igång igen!

Gick en promenad med Nikko också, lite träligt när det är vattenpölar överallt för råkar jag skrapa uppblite grus blir han helt till sig och vägrar gå vidare innan vi lekt hans favoritlek, sparka sten i vatten. Han är knäpp men hans kärlek för stenar förklarar kanske varför han ska dra ut en sprucken tand på tisdag...

Hann också med att träna lite, med betoning på lite... 30 min på crossen. Nu ska jag bara hålla mig vaken hela natten så åker jag en sväng till Örebro imorgon. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback