p-stav, be gone!

Tog ur staven igår, det var sådär lite oskönt. Jag hade lyckats hyfsat bra med krämen men kändes ändå när hon sprätta upp armen. Sedan höll hon den framför mitt ansikte helt blodig och dan o ba kolla den här har varit inuti dig!  Haha jisses, tur jag inte är så känslig.  Typ som när de satte in den och de visade hela den gigantiska sprutan, heeela den här delen ska in i din arm. Tack då vet jag. 

Bestämde iaf att jag ska vara utan ett par månader för att stabilisera kroppen och se om mitt mående beror på den. Gör det inte det så fortsätter jag med piller eller sätter in en ny stav. Annars får jag fundera, man har ju inte jättemycket till val liksom.  

Men klart som tusan att jag haft lite PMS när jag haft mens typ var tredje dag. Så sjukt att jag inte fått ta ut den innan ändå men men, nu blir det kanske lite regelbundet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback