Julafton

Julafton blev inte riktigt som planerat. P skulle åkt till gbg och jag skulle åkt till mamma och pappa, men igår blev hundarna sjuka. Nikko började nysa först och på kvällen började Vanja också. Vill inte ta med dem för då smittar de Lilly och det är inte bra. 

Jag jobbar ändå till 16.30 idag så blir bara att slappa efter det, ska försöka övertala karln att kolla nån film ikväll, hundarna får varsitt ben. Ja, ta det lugnt bara. Är ju inte jättemycket för massa julprogram och sådär så blir väl mest som en vanlig kväll fast lite mysig liksom! 

Imorgon ska vi fira jul istället, jag tänkte åka ut lite tidigare och hjälpa till med maten och så, de andra kommer lite senare. Jättetråkigt att fira jul utan mina hundar men är ju tyvärr inte så mycket att göra åt det. De vet ju ändå inte vad det är för dag så ;) Får ta hem en matlåda med julmat till dem och de får öppna sina paket ikväll redan :) 
Vanja har sovit dåligt inatt har nyst och fräst mycket :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback