Hojja

Firade ju jul igår istället för på julafton. Jag åkte ut tidigare för att hjälpa mamma med maten och sådär, sedan åt vi och öppnade presenter och jag åkte hem till mina nyshundar. 

Vet inte riktigt vad jag ska säga för min hjärna fungerar kort och gott inte som sig bör och reaktionen blev precis som jag trodde den skulle bli. Som tur är tycker jag det roligaste är att ge klappar och jag tror de flesta blev nöjda med vad jag hade skaffat, speciellt min sambo hehe.  Han fick ett limited edition playstation 4, blev glad som ett litet barn för jag hade lyckats grundlura honom hehe. 

Han lovade mig att jag ska få beställa selen som jag vill ha till hunden, bästa sambon ❤
Nej, jag ska försöka skaka av mig känslan att vara värdelös för det borde ju inte vara så(?) och glömma detta. Synd att jag ska reagera som jag gör bara för jag kommer gå och ha ont i magen i flera dagar nu, och det blir ju bara värre till nästa gång då. 

Ajja, idag jobbar jag i alla fall till 16.30 igen, lugn dag sen. Hundarna håller på att gå sönder men de måste vila så de blir friska! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback