För att du finns

Vad är bättre än att få en rå griskött att gnaga på såhär efter jul? 
Hundarna har ju faktiskt inte fått något namnam över jul, eller jo lite köttbullar och prinskorv fick de ju men inte mer än det. Kändes inte mer än rätt att de skulle få varsin fot att gnaga på. Nikko satte som vanligt tänderna i allt med god aptit medan Vanja var mer... skeptisk. Men net slank den. Har två knorrar i frysen också, gottis! Idag kan jag äntligen ringa veterinären och be om råd, skönt!

Igår kom det massa snö! Så blev inget anlagsprov, men är väl lika bra eftersom han ändå nyser haha! Orkade aldrig ut och när Pierre senare skulle få långpromenad så började de smälla raketer... Idag ska jag försöka orka mig ut en sväng med mina bestar, och med Tycho för att träna honom! Spännande :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback