En sån dag

Fick sova 8 timmar igår natt, ÅTTA TIMMAR! Ja det är helt sjukt, man får vara nöjd om man får 4 och jag fick hela 8. Ibland blir man glad för lite. 
Var ändå jätteseg när jag kom hem så åt och så sen for jag och Nikko iväg till stallet. 

Red en sväng på typ 40 min och hade med honom i lina. Ängla var lite tvär och bitter som hon brukar vara när det är mörkt ute, tjurskallen. Men iväg kom vi i alla fall, Nikko var jätteduktig, ville gå framför ibland men då sa jag akta så gick han åt sidan, bästa hunden.  

När jag kom hem tog jag med Vanja ut för att kissa, det gick bra förutom att hon inte kissa... Hon var väldigt rädd för det var mycket folk ute osv. Belönade när hon sökte kontakt med mig bara så inget avancerat. Hade torkad lever så det var ganska poppis. 

Idag blir det ingen ridning utan ska försöka ut på långis med hundarna istället. Lär hinna bli mörkt bara för måste sova nån timme. Konstant mörker, skitkul.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback