Don't go

Blev inte ett jota gjort igår, alltså verkligen ingenting!  Regnade typ hela eftermiddagen så motivationen till att gå ut var sådär, försökte baka en marängtårta som jag gjort tidigare men den blev liksom inte tillagad ordentligt?! Bränd i kanterna och degig i mitten. Skitäcklig så var bara att slänga hela. Får se om jag ger mig på att göra en ny idag, om andan faller på. 

Ska va ledig i helgen och imorgon är jag hundvakt medan P jobbar, massa alonetime! Har en långis planerad. Hade velat ut och på ett ställe jag spanat in men får inte med alla hundar i lilla bilen, kasst. Nog för jag kan ta ut min ifall jag skulle vilja men är ju så onödigt. Får bli en sväng i skogen ovanför oss istället, kan ju va mysigt det med! Hoppas på bra väder så vanja kan få testa sin thundershirt! 

Har dessutom planerat att åka till mydog, kommer bli kul! Måste spara lite pengar tills dess bara. Nikko behöver nytt halsband och kanske har de klövjeväska passande Vanja där? Nikko ska ju få en WP sele så fort jag får pengar över. Hoppas på att få lite julklappspengar så jag kan köpa en tihi. Vill också köpa trwmeterskoppel, kanske att de har där får se. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback