DageN

En sån dag då! 
Nej inte direkt, har mest sovit och varit i stallet hehe.  
Fick sällskap idag så blev en lite längre sväng, runt en timme kanske. Första gången som jag kör hela tiden!  Gick bra, jag fixade den taskiga lutningen på sitsen genom att palla upp filtar så det blev hyfsat jämnt, funka bra ändå. Det blev mycket skönare att åka när det inte känns som man ska trilla bakåt. Hon fick gå först förbi massa läskiga saker typ kor och en hästätande vagn. Hon ryggade åt sidan men gick framåt så jag är nöjd. Måste träna på att svänga dock, hon försökte göra en kraftig sväng och kände skakeln och det blev kortslutning i hennes hjärna. 

Tog efteråt en sväng med hundarna på typ en timme, skönt fastän jag snubblade på en sten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback