DageN

Tur att jag inte skrev igår, vad jag tänkt göra idag. Hade typ 75 olika planer haha men blir nog väldigt få av dem som blir införlivade. Fick inte sova så många timmar inatt nämligen så väljer att sova lite när jag kommer hem  (9.30 hehehe) och går sedan en långis med hundarna. Tänkte åka iväg till ett ställe jag fått tips om men aldrig varit på själv! Spännande. Hoppas bara Vanja tycker det är tillräckligt långt bort från civilisationen för att vara lugn. 

Skulle spårat idag men tror jag får vänta med det.. Är ju som omständigt att göra det för måste va i stallet och tar sån tid och det blir mörkt direkt. På onsdag kanske jag hinner, annars juldagen när jag är hos mamma och pappa men optimalt vore ju båda.. 

Anledningen till att jag hetsar är att Nikko ska gå anlagsprov (förmodligen) den 29e och skulle va så kul om han klara det haha! Äsch eller så sover jag sen åker till stallet och lägger spår idag iaf. Vi får se helt enkelt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback