Ännu mer shopping

Direkt efter jobbet igår åkte jag till Sharpman, hittade precis ingenting på deras typ obefintliga rea men köpte ett nytt halsband till Nikko med blått foder! Hans gamla var... slitet. Det har ändå hållt helt sjukt länge så jag är nöjd haha! Passade perfekt gjorde det med. Köpte dessutom broddar till hästen  (ska ju snöa idag!), två nylonben med vaniljsmak och en svansborste. 

Planer för dagen är typ att sova nån timme när jag kommer hem för somna sent inatt, sen gå en promenad med hundarna och ringa och boka om anlagsprovet. Ängla blir tiden imorgon så tror jag tar det lugnt och njuter nu sista dagarna av helinackorderad hehe. Tänkte väl ut en sväng på onsdag ifall det inte blir något anlagsprov. 

Gamla halsbandet,  förstår nog varför det behövde bytas hehe
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback