Resultatet då

Jag glömde ju helt av att skriva hur det gick på tävlingen sen! Första klassen fick vi 85 poäng, helt godkänt ändå kan jag tycka. Han kändes dock finare än vad poängen visade på, jag tyckte väl kanske till exempel att han var mer med mig i spiralen än vad domaren tyckte han var.. Fick minus på att han var ur position där när jag tyckte han följde mig fint, även att hans fotgående lämnar utrymme för förbättring. Sedan var det ett låååångt uppehåll för var inte dags för nästa bana förrän vid 14. 

Gick en liten promenad och satt sedan i bilen då det blåste och regnade, tänkte han skulle slappna av där men det gjorde han bara typ tio minuter så han (och jag) var helt våldsamt trötta tills andra klassen. Han satt kvar vid ungefär varenda skylt och bara tittade på mig, med huvet på sned som om han sa, "matte kan vi inte bara sitta kvar här?" I alla fall så kom vi runt och fick 70 poäng, vilket är precis godkänt. Men den förtjänade vi däremot inte haha. Kan till viss del hålla med om att det är lite för lätt att bli godkänd i rally då det verkligen var en kass runda men ändå godkänd. 


Hursomhelst,  eftersom jag är som jag är, och den kassa rundan var den som var sist så är det tyvärr den känslan jag minns. Men nu laddar vi om för 10/5 ska vi köra en gång till. Jag är i alla fall helt löjligt glad att vi nu har fyra godkända resultat och en titel!

RLD N Raiddokas Nilo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback