forserum

Hela gårdagen gick i ett verkligen, jobba, åka till veterinären med gammelhunden och byta däck på bilen. Var så trött och omotiverad när jag väl kom till stallet så blev ingen ridning. Synd för det var enda dagen denna vecka som jag kunde rida hehe. Gör inte jättemycket för det blir ingen tävling den 25e heller. Hade glömt (visste ej) att ryttar licensen går ut i januari varje år, trodde det var ett år efter jag skaffade det. Nåväl ute i sista minut som alltid och känns sådär att åka iväg bara för en e-klass så jag struntar i det. Blev lite bitter och tänkte att då hade jag ju kunnat åka till Forserum och tävlat hunden varpå jag kollar sbktavling och anmälan är inte stängd! Så nu blir det dubbla klasser med hunden istället. Yay! 

Ikväll ska jag lämna hundarna, färga håret och packa inför imorgon, fullt ös medvetslös typ. 
Ska bli våldsamt kul!
Kommentarer
Postat av: linnea zakrisson

Hmm nja kanske i smedjan men jag vet inte. Vi tänkte bara vara här hemma först iaf :)

2015-04-18 @ 11:01:08
URL: http://linneazakrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback