Forserum

Igår gick verkligen i 110, fast jag slöade alldeles för länge på morgonen hehe. Var i stan och hämtade min nya mobil, så våldsamt cool verkligen, helt sjukt nöjd att jag lämnade tillbaka s5an och bytte till denna, ska man ändå lägga 5 tusen kan man lika gärna lägga 7 och bli nöjd. 

Nå sitter på rallytävling, har ju inte tränat något alls typ så försöker att inte ha några förväntningar alls.  Men det är svårt... hehe. Är helt våldsamt nervös men första rundan är gjord och väl är väl det för den såg svårast ut. Han var lite långt bort och jag tappade honom i slutet, men han var jätteduktig! Känns rätt trött nu och nästa start är inte förrän efter 14.15. Det skulle varit sol och 13 grader idag, istället duggregnar det och är typ 6 grader hehe. Blir nog att krypa in i bilen och kolla film på surfplattan sen när vi väntar hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback