Unsdag

Igår var väl lite bättre än dagen innan. Ringde och bokade tid för sadelprovning, åker iväg den 19e så det blir härligt! Fick däremot inte ledigt helgen så det blir tyvärr ingen tävling, men vi kommer åtminstone ha en sadel till nästa gång. Sedan blev det ett snabbt pass med hundarna, Nikko gick sådär om jag ska vara ärlig, känns inte superbra inför helgens tävlingar direkt.. Vanja var som en duracellkanin som vanligt, jag har helt klart en träningsvillig hund och en som är... sådär träningsvillig.
 
Skulle åkt till stallet idag men stannade hemma för att plugga, går sådär för huvudvärken har inte försvunnit än. Är så trött på det och så trött att hamna mer och mer efter.. Måste ta tag i detta. Men det är ju inte motiverande direkt...
 
Nåväl nu ska jag snart iväg till jobbet, imorgon ska vanja vaccineras, det kan bli spännande.. Mer händer inte här!
Kommentarer
Postat av: Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot

Skönt att ha hittat tid för sadelprovning. Sadeldjungeln är ju aldrig rolig…

Svar: Nej fy, fast ska inte påstå att jag gett mig ut i den, är kass på att se om något passar så tar hellre hjälp av proffs ;)
Jenny Karlsson

2014-09-13 @ 10:55:36
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback