Tomt

Här ekar det löjligt tomt! Men det är inte så konstigt. Nu har jag i alla fall fått tillbaka min mobil så nu kanske det blir lite bättre. Har löjligt mycket att göra just nu då jag måste plugga ifatt allting så livet går på i ungeför 300 just nu. Imorgon ska vi hursom åka iväg och prova ut en ny sadel till Ängla, ska bli helt sjukt skönt att äntligen ha något vettigt att rida i. Inte för att jag har tid att rida ändå just nu, men till senare iaf.
 
Red faktiskt idag för att hon inte ska vara helt galen imorgon, hon var allt anant än galen. Så seg jag fick sitta och driva driva driva. Man orkar inte till att sluta av med. Det plus stressen gjorde att det inte alls var roligt att rida. usch.
 
Jaja nu ska här pluggas i en kvart till innan det blir sängen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback