Sent

I know, I know, senaste tiden har det ekat tomt här.. Har jobbat mycket, hade överliggning torsdag-fredag och eftersom min telefon är på lagning så kan jag inte skriva från den och ja, tid för datorn har helt enkelt inte funnits. Inte för hästen heller tyvärr. Var ute en sväng i fredagskväll, fick sällskap av en tjej i stallet och tog en lite lugnare runda för henne som liväl innefattar mycket trav hehe. Denna vecka ska jag försöka maximera så mycket det går, jobbar morgonturer och sover på jobbet så vi får se hur det går. Annars blir det väl en del vila denna vecka med, tur de går ute fortfarande. Bör nog försöka hitta nån mer medryttare tills jag är klar i skolan dock, tyvärr... Går liksom mycket bättre när jag kan rida mycket... Det är livet dock...
 
Nu ska jag sätta mig och gå igenom exakt vad som ska va inpluggat till träffen vecka 40 och sedan sätta vrålfart!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback