Meltdown

Idag har inte varit något vidare.. Var med till kliniken, red ett kort pass efteråt. Hästen skötte sig fenomenalt som vanligt, gick i en bra form och flöt på, jätteskönt att det börjar klicka med allting. Red även lite i halsring, eller ja, satte tyglarna rung halsen. Hon gick görfint där med så inget att klaga på. Sadeln däremot... Jag sätter inte min rumpa i den bomlösa igen. Inte för att den är dålig eller så men jag är så himla trött på den! Får ingen stabilitet och bara flänger omkring... Nu blir det engelskt så ska jag sälja skiten. Behöver dock ha en sadel till tävlingen, åh...
 
Sedan fortsatte min otur, kollade lite tv och somnade, sov lite mer i sängen för att mildra huvudvärken och sedan gick jag promenad och lagade mat. Kunde inte förmå mig själv att åka in till veterinären för att vaccinera så det får bli på torsdag. Satte mig med plugget och insåg att tills v.40 måste jag ha gjort ALLTING från vårterminen, vilket inte finns en chans att jag hinner om jag inte sitter hela dagarna, vilket är svårt när man ska jobba också. Jag gör väl mitt bästa och längtar tills denna termin är över. hehe. I alla fall så har jag en smärre härdsmälta och allting känns bara hopplöst just nu. Hoppas att det lättar tills imorgon :(
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback