Vanja2

Är rätt jobbigt med Vanja nu... Hon äter zylkene, köpte ett adaptilhalsband idag och ett foder som ska verka lugnande på något sätt... Har ju såklart inte gett resultat än men är hemskt just nu. Hon stannar, slänger sig bakåt och är man inte med då så kommer hon ur selen... Var ingen bra lägenhet vi flyttade till känner jag, läget är alldeles för stressigt för min dam. Tyvärr är det svårt att flytta igen så jag hoppas detta kommer hjälpa, plus att hon vänjer sig och har jag jättetur kan jag få hjälp imorgon. Hoppas verkligen det...

I alla fall så mår jag askasst idag, magsjuka fast ändå inte... Ska försöka äta lite nu sen ligga i soffan hela kvällen. Insåg även att mina datorer låg i en väska i bilen så de blev stulna... Båda datorerna... Försäkringen täcker inte nattetid, bara sagtid om man är ute och reser... 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback