Underbara älskade

Idag fick jag låna en bosal att rida på, skulle nog funkat asbra om jag inte blev så frustrerad hehe. Var mycket lättare att få in näsan på henne helt klart men när jag skulle svänga i galopp gick det inte alls. Detta ledde till frustration som i sin tur ledde till en bockande påni. Nåväl det kunde ju gått sämre, frustrationen resulterade ju i byten, även att de inte riktigt var där de skulle vara så blev det fina byten. Testade horsemanship mönstret men gav upp rätt snabbt när jag insåg att hon behöver mer guidning via ställning än vad jag kan ge henne på bosal. Anmälde mig till d-klass. Testade rida ridingmönstret och bytena från vänster till höger va ju kanoners, åt andra hållet äe det lite svårare men whatev, blev en C-klass där. Sedan pleasure D och C. Man måste ju avancera lite i alla fall, och e-klasserna känns så tråkiga...

Imorgon blir det vila för tantens del, ska bara ut och fixa lite och sedan lämna hundarna hos farfar som ska valta medan jag jobbar imorgon. Ett himla flängande överallt just nu känner jag... Men först ska jag sova en stund.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback