Träning

Idag har jag börjat min träning, och jisses alltså. Till att börja med tog det två timmar innan jag ens kom ner, fastnade först i min bok sen bytte jag om och gick ner men då står nån utanför porten så jag vågar inte gå ut. Alltså, på riktigt?! Jag vände och gick upp igen, blev sur på mig själv och gick ner. Mer folkskygg än Vanja ju... Hursom så stod jag på crossen i typ en halvtimme, tills mina fötter domnade bort, måste köpa större skor haha! 

Hade velat köra lite styrka också men var massa folk där nere och tro mig, man vill inte vara tjockis på ett gym! Folk glor som jag vet inte vad! Förlåt mig för att jag försöker bli minsre tjock då. De borde inspireras och bli glada att folk tar tag i sina liv men nää då. Blir så sir. Men bara jag vågar så kan jag gå ner. Räckte dock bra med 30 min, knäna blev varma och händerna skakiga. 

Imorgon väntar ett tio timmarspass och sedan ska jag till pälsklingarna igen! Som jag saknar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback