Träning wiho!

Hatar att behöva komma på rubriker, key?! 

Igår kom hovis, tant fick bli barfotahäst bak. Inte fram för han trodde inte det skulle funka så det skiter vi i! Sedan fick hundarna en promenad som de uppskattade helt brutalt mycket. Städ och fix i lägenheten och sen bort och hälsa på i ett annat stall. En annan ovärd dag alltså hehe. Börjar dock bli lite mer ordning i lägenheten vilket är skönt! Var också nere en sväng på gymmet, krävdes typ all diciplin jag hade att ens komma ner. 

30 min på crossen som sist, asnice. Vågade fortfarande inte gå ner och köra vikter, jag är typ som Vanja när det kommer till gymmet, vågar inte va nära folk haha! Men snart så! Idag slutar jag sent och börjar tidigt imorgon så ska försöka ut och jogga lite med hundarna när jag kommer hem. Annars är det inte mycket planerat. Jobbade ju sent hela förra veckan och tidigt de tre dagar jag jobbar i denna vecka så det är rätt segt. Sjukt segt. Mår typ fysiskt dåligt haha! Högskoleprov på lördag med, skulle pluggat ihjäl mig men nooo... Haha kass. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback