Ridning

Igår skjutsade jag mor till tåget sedan åkte jag till stallet en sväng. Har inte ridit på lättelänge för att jag varit sjuk och helt enkelt inte haft tid med skola och allt. Som tur är har jag en medryttare som hållt igång tanten åt mig :) 

I varje fall så började jag med att skritta fram ett bra tag, märkte att jag tappat mycket styrka i benen. Eller tappat och tappat, har väl gömt den nånstans... I alla fall så travade vi lite och galopperade, dr hade hon också tappat en del. Är lite sådär eftersom jag tänkt tävla på söndag, eventuellt, om jag blir ledig... Men det får vi väl se. Gick hyfsat bra i alla fall och hon var verkligen avslappnad, kul när det märks skillnad! Odag blir det väl också ett pass på banan skulle jag tro.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback