Stillsamt

Så tyst och lugnt och fint det varit här då höhö. Stack till pojken och gick på liseberg (inga renar, äcklig renkebab och ingen snö. värdelöst) sedan var han hos mig så blev inte mycket till update. På nyår skulle föräldrarna haft hundarna men de åkte iväg så P och jag bestämde oss för att ta en middag ute på golden thai. Jättefint förutom att de glömde berätta att det kostade 349kr styck. Vi fick alltså inte se någon meny alls och buffén var i stort sett som vanligt men jag fick punga ut över 800 för kalaset. Kul.
Hundarna brydde sig inte så länge vi var inne, när vi var ute kröp vanja längs marken för det var så äckligt och Nikko skällde mest. Vid tolvslaget var vi inne men Vanja gömde sig ömsom i min famn och ibland under soffan, Nikko stod i fönstret och titta ut.

Igår fick Ängla flytta till sitt nya stall, tror det blir jättebra! Var halmat och färdigt när jag kom och boxen var stor! Ängla verkade komma till ro väldigt fort. Idag får vi se vad jag gör, ska sova lite först hursom för är mer zombie än människa. Kanske blir det en promenad eller lite skrittjobb i paddocken, det återstår att se. Det jag är mest taggad på nu är gymkortet som jag och bror ska kila iväg och teckna sen. ehehe


Kommentarer
Postat av: Victoria

Nej jag menade verkligen inte Ängla. Hon var ju en ängel att hantera. :) Saknar dig och den bläppande underläppen i stallet :/

Svar: Haha bra ;) Ja alla i nya stallet stod och skratta åt läppen som flärpade helt galet :o men vi kanske ses, jag funderar på att va med på hoppträning i tollstad nångång om jag vågar ehehehe :)
Jenny Karlsson

2014-01-04 @ 20:15:19
URL: http://victoriashastar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback